Registrace on-line – krok 1

Zadané údaje není možné opravit po odeslání formuláře, proto je prosím před odesláním pečlivě zkontrolujte. V případě, že budete potřebovat jakékoliv informace opravit po odeslání, kontaktujte organizační sekretariát brodovydny2021@cbttravel.cz
 
Podmínkou zlevněného poplatku pro členy ČNS je úhrada členského příspěvku do 15. 8. 2021.
Akce bude ohodnocena kreditními body pro lékaře a sestry, každý účastník obdrží potvrzení o účasti na závěr symposia.

povinné = povinná pole

 

I. Osobní údaje

povinné

povinné

povinné

povinné

povinné

 

+ povinné (+420 123456789)

+ (doporučeno)

povinné


  Žádám o vystavení certifikátu

Své evidenční číslo lékaře nalezenete po vyhledání svého jména na stránkách ČLK.

Vzhledem k novým pravidlům pro přidělování kreditů v systému celoživotního vzdělávání vás prosíme o vyplnění vašeho evidenčního čísla lékaře.
 

 

II. Poplatky

povinné do 31.8.2021od 1.9.2021platba
Registrace
Lékař – člen ČNS1 400  Kč2 000  Kč Kč
Lékař – nečlen ČNS1 800  Kč2 200  Kč Kč
Sestra – členka ČAS700  Kč900  Kč Kč
Sestra – nečlenka ČAS800  Kč1 000  Kč Kč
Student, PGS, důchodce300  Kč500  Kč Kč
Člen výboru / přednášející0  Kč0  Kč Kč
Volná firemní registrace0  Kč0  Kč Kč

Registrační poplatek po účastníky zahrnuje:

  • vstup na odborná jednání
  • vstup na výstavu firem
  • vstup na firemní symposia
  • tištěné materiály
  • jmenovka
  • certifikát o účasti
  • občerstvení během přestávek

 
Společná večeře:

Společná večeře se bude konat 7. října 2021.

Večer je sponzorován ČNS a není financován z prostředků poskytnutých partnery ČNS. Svou účast laskavě vyznačte na registračním formuláři.
 

  do 31.8.2021od 1.9.2021platba
Společná večeře dne 7. října 2021
Společná večeře 7. 10. 2021350 Kč400 Kč
osob × 400 Kč
Poplatky celkem

Poplatek je smluvní podle zákona č. 526/90 Sb. a zahrnuje veškeré náklady spojené s přípravou a realizací akce. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že s podmínkami účasti a storno poplatky souhlasí. Pořadatel zaručuje, že data účastníků nebudou poskytnuta třetím osobám.

Platba musí být připsána na účet pořadatele nejpozději v den konání akce.

 

III. Způsob platby

  • Kreditní karta povinné


    Zplnomocňuji Congress Business Travel, spol. s r. o. (Lidická 43/66,
    150 00 Praha 5, DIČ: CZ26424053) k čerpání následující platby z kreditní karty Kč:


    *) Pokud jsou jména držitele karty a delegáta odlišná, má organizační sekretariát právo žádat souhlas držitele. Prosíme, vyplňte zde všechny požadované údaje a pro další podrobnosti kontaktujte organizační sekretariát, který Vám pošle zvláštní formulář pro ověření.

    **) CVC2 (MasterCard/EuroCard) nebo CVV2 (American Express, Visa, Diners) kód je vytištěn na zadní straně Vaší kreditní karty na podpisovém štítku (poslední tři číslice).

  • Bankovní příkaz povinné

    Jméno bankyČeská spořitelna
    Adresa bankyVáclavské náměstí 16, Praha 1, Česká republika, 110 00
    SWIFT/BICGIBA CZ PX
    Číslo účtu1942073339
    Kód banky0800
    Jméno účtuCongress Business Travel
    IBANCZ63 0800 0000 0019 4207 3339
    Variabilní symbol 619 + vaše jméno (ke snadnější identifikaci - nepovinné ale doporučené) V případě, že jméno nelze do příkazu k úhradě zadat, prosíme pouze o uvedení číselného variabilního symbolu.

    Veškeré bankovní poplatky hradí příkazce.
    Prosíme o zaslání kopie bankovního příkazu faxem nebo e-mailem organizačnímu sekretariátu.

 

IV. Plátce

Prosím, uveďte jméno plátce vč. fakturační adresy, IČO a DIČ v případě, že platbu nehradíte vlastním jménem.
Pokud si přejete zaslat zálohovou fakturu k platbě, uveďte to prosím do poznámky dole.
 

Platbu nehradím vlastním jménem


povinné


Fakturační adresa

povinné

povinné

povinné


+ (+420 123456789)

 

V. Souhlas se zpracováním osobních údajů

Uděluji, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas se zpracováním všech poskytnutých osobních údajů společností Congress Business Travel spol s r.o., IČO 26424053, DIČ CZ26424053 se sídlem Lidická 43/66, Praha 5 pro účely daného kongresu. Tento souhlas uděluji dobrovolně na dobu 5-ti let.

 

VI. Poznámky

 

VII. Storno registrace

Zruší-li účastník písemně svou účast do 15. 8. 2021 má nárok na bezplatné storno, do 31. 8. 2021, vrátí sekretariát uhrazenou částku minus 20% na administrativní výdaje. Po tomto datu bohužel není možné poplatek vrátit, sekretariát však zašle veškeré tištěné materiály na adresu účastníka. Samozřejmě v případě vyhlášení nouzového stavu či omezení účasti od vlády budeme reagovat aktuálně.