Online Registrace - krok 1 | – Brodovy dny 2025

Online Registrace - krok 1

Registrace on-line – krok 1

Zadané údaje není možné opravit po odeslání formuláře, proto je prosím před odesláním pečlivě zkontrolujte. V případě, že budete potřebovat jakékoliv informace opravit po odeslání, kontaktujte organizační sekretariát brodovydny2025@cbttravel.cz
 
Podmínkou zlevněného poplatku pro členy ČNS je úhrada členského příspěvku do 31. 3. 2025.
Akce bude ohodnocena kreditními body pro lékaře a sestry, každý účastník obdrží potvrzení o účasti na závěr symposia.

povinné = povinná pole

 

I. Osobní údaje

povinné

povinné

povinné

povinné

povinné

 

+ povinné (+420 123456789)

povinné

Své evidenční číslo lékaře nalezenete po vyhledání svého jména na stránkách ČLK.

Vzhledem k novým pravidlům pro přidělování kreditů v systému celoživotního vzdělávání vás prosíme o vyplnění vašeho evidenčního čísla lékaře.
 

 

II. Poplatky

povinné do
15.3.2025
od
16.3.2025
platba
Registrace
Lékaři – členové ČNS1 800  Kč2 100  Kč Kč
Lékaři - ostatní2 400  Kč2 700  Kč Kč
Sestry - členky ČAS (účast pouze 15. 5. 2025)700  Kč900  Kč Kč
Sestry – ostatní (účast pouze 15. 5. 2025)800  Kč1 000  Kč Kč
Registrace zdarma (výbor, hosté)0  Kč0  Kč Kč

Plný registrační poplatek pro lékaře zahrnuje:

  • vstup na odborná jednání dle programu
  • vstup na výstavu firem
  • konferenční materiály
  • obědy a občerstvení během přednášek
  • certifikát o účasti

 

Plný registrační poplatek pro sestry zahrnuje:

  • vstup na odborné jednání 15. května 2025
  • konferenční materiály
  • obědy a občerstvení během přednášek
  • certifikát o účasti

 

  do
15.3.2025
od
16.3.2025
platba
Pracovní večeře dne 15. května 2025
Pracovní večeře 15. 5. 2025500 Kč700 Kč
osob × 500 Kč

 

Poplatky celkem

Poplatek je smluvní podle zákona č. 526/90 Sb. a zahrnuje veškeré náklady spojené s přípravou a realizací akce. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že s podmínkami účasti a storno poplatky souhlasí. Pořadatel zaručuje, že data účastníků nebudou poskytnuta třetím osobám.

Platba musí být připsána na účet pořadatele nejpozději v den konání akce.

 

III. Způsob platby

  • Platba platební bránou GPwebpay – PUSH payment povinné

    Congress Business Travel vygeneruje pro účastníka link, který je zaslán na jeho emailovou adresu během 5 pracovních dnů.

    Tento link je platný několik dní dle data vyznačeném v linku. Pokud se rozhodnete zaplatit Push platbu, kliknete na link a váš prohlížeč je přesměrován na platební bránu GPwebpay.

    Platební brána GPwebpay – Global payment Europe – je jednou z nejužívanějších v ČR se zabezpečením 3D Secure a může přijímat platby vydané asociacemi Visa, Mastercard, Eurocard.

  • Bankovní příkaz povinné

    Jméno bankyČeská spořitelna
    Adresa bankyRytířská 29, 110 00 Praha 1, Česká republika
    SWIFT/BICGIBA CZ PX
    Číslo účtu1942073339
    Kód banky0800
    Jméno účtuCongress Business Travel
    IBANCZ63 0800 0000 0019 4207 3339
    Variabilní symbol 107 + vaše jméno (ke snadnější identifikaci) V případě, že jméno nelze do příkazu k úhradě zadat, prosíme pouze o uvedení číselného variabilního symbolu.

    Veškeré bankovní poplatky hradí příkazce.
    Prosíme o zaslání kopie bankovního příkazu faxem nebo e-mailem organizačnímu sekretariátu.

 

IV. Plátce

Prosím, uveďte jméno plátce vč. fakturační adresy, IČO a DIČ v případě, že platbu nehradíte vlastním jménem.

Žádám o vystavení zálohové faktury

Platbu nehradím vlastním jménem


povinné


Fakturační adresa

povinné

povinné

povinné


+ (+420 123456789)

 

V. Souhlas se zpracováním osobních údajů

Uděluji, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas se zpracováním všech poskytnutých osobních údajů společností Congress Business Travel spol s r.o., IČO 26424053, DIČ CZ26424053 se sídlem Lidická 43/66, Praha 5 pro účely daného kongresu. Tento souhlas uděluji dobrovolně na dobu 5-ti let.

 

VI. Poznámky

 

VII. Storno registrace

Zruší-li účastník písemně svou účast do 31.3.2025, vrátí sekretariát uhrazenou částku. Od 1.4.2025 není možné účast zrušit, sekretariát však zašle veškeré tištěné materiály na adresu účastníka.